Thursday, May 31, 2012

Assalamualaikum,
Setiap hari hidup aku berkisar tentang kerja n keluarga. Pagi punch card kt ofis..keje sampai 5.30, punch out, drive balik umah dgn anak-anak then punch in kt rumah.

Semenjak expecting ni, aku malas tahap melampau huhu..bukan anak yg ni je, anak2 sebelum ni pun aku malas..so xde yg pelik jika aku malas time aku mengandung hahahah...byk arrr perubahan yg aku alami bila aku mcm ni. Nasib baik En.F x byk komplen, ikut je larrrr...antara benda yg berbeza aku buat time mengandung yg ni>
1. belum kul 9 mlm aku dh masuk tido
2. awal2 expecting dulu, asal petang je seram sejuk...duk berbungkus dalam selimut
3. malas dh nk buat kek, biskut, lauk, nasi..pendek kata aku malas masuk dapur
4. asyik nk makan kt luar, so bagi je alasan kt En. F.."abah, anak awak ari ni nk mkn kuetiaw kerang laa, abah..rasa nk mkn yong tau fu hometown la, abah, rasa nk mkn kerabu kaki ayam la"...semua rasa hehehe. misi ari minggu ni nk try ajak pekena patin masak tempoyak kt temerloh, harap2 dia rajin drive hehehe :)
5. rajin..ehem..ehem..jgn igt aku malas semua benda ok, ada gak yg aku rajin rajin baca novel..kalo dulu sebiji buku tu berchenta la nk abes sampai mengeluh-ngeluh, sekarang 1 buku pun blh abes 1 malam...anak yg ni rajin membaca kot heheh
6. rajin tgk citer korea, now i'm addicted to korean drama/movie..especially Jang Geun Suk, soooo cute meh this guy, harap2 kuar anak muka mcm JGS hehehe...asal jgn ikut gaya feminin pakcik nih sudah!
7. malas nk jalan, errr kalo nk kena g shopping kt tesco ke apa ke, nmalasnye nk jalan, rasa nk suh en.F drivethru je blh? heheh..kalo bab meronda naik keta mmg syok, tp kalo kena jalan, errr bagi saya pikir dulu ye
8. malas nk bercakap, ok perrr aku kurang bercakap, xde la bising sgt. Tp tgk keadaan jgk, kalo jumpa geng opppss..automatik aku jd potpet2 hahaha
9. mudah menangis. asal ek? tgk drama nangis, tgk movie nangis, dgr citer nangis, sensitip sgt awak yeop!
10. dah la tu sume 9 list kt atas..byk2 buat mende.....

oklah, dh sunyi opis aku nih, time to go home...chow.

No comments: