Tuesday, October 2, 2012

Patah Tumbuh, Hilang Berganti

Assalamualaikum...
wah..tajuk cam lagu P.Ramlee kan..kan..hehehe
kerja di sini banyak menyaksikan pemergian opismate dan kemasukan pegawai-pegawai baru silih berganti.
Terbaru, Chris, Puan Laila dan Erma..Chris ke DPA 6 bulan, maksudnya kami yang dlm bilik ni hanya memandang meja kosongnyalah sampai bulan April 2013, puan laila lak bertukar job rotation ke JPSM, buat pengurusan kt sana dan erma pulak dpt kerja baru kt bangsar. To all of u, gudluck n nikmatilah kebebasan anda kerana tidak lagi berada di bawah cengkaman kuku besi pakcik itewww hehehe..
Actually aku xde idea nk menulis tp memandangkan aku sendiri bosan dgn blog aku nih, so aku update jgklah sumthing kan...
berikut antara wajah2 bos aku, superior-superior aku, dan subordinate yang pernah berkongsi opis selama 6 tahun aku di BMG ini.
My former SUB yang best- Madam Thoong Lay Choi

My former KPSU- Dr. Noor Azman-selamat bertugas di tempat baru Dr. Jangan lost contact pulak
Puan Laila...selamat bertugas di JPSM puan
My KPSUs merangkap best pren...miss uollss tau
My Former KPSU, sekarang kt Pejabat Menteri..Dr Chandra
X-PA SUB, alah xde la lagi pembekal makanan, kak sadiah
Ni la Chris, tgh buat keje ke tgh pejam mata tuh? maklumlah stayback buat Pelan Strategik NRE sampai 4.30 pagi
So, inilah wajah2 yang ada, actually ada lagi, en.K..jalil...nurul hida..ita..nurul zakiah..kak nina, en. zainudin...gmabar dorang kena cari dulu heheh...
nanti ai upload semula ye, okep, dh time utk sambung keje..daaaa

No comments: